Θέμης Γεωργαντάς: «Δεν έχω βάλει ακόμα την υπογραφή μου κάπου»

Γιώργος Τζοβάρας
0
Μια γεμάτη τηλεοπτική χρονιά ολοκληρώνεται. «Το Πρωινό», «The Voice», Mad. O Θέμης Γεωργαντάς κάνει τον απολογισμό του.
«Ήταν όντως μια πολύ γεμάτη χρονιά και είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτό. Έκανα, κατά κάποιον τρόπο, καινούργια πράγματα για μένα. Ήμουν σε μια καθημερινή πρωινή εκπομπή, συμμετείχα στο The Voice, ίσως το καλύτερο project της ελληνικής τηλεόρασης, ενώ στη ζωή μου υπήρχε και η σταθερή αξία για μένα, το Mad. Δεν μετάνιωσα για καμία επιλογή μου και νιώθω απόλυτα δικαιωμένος» τόνισε στον Ελεύθερο Τύπο.
-Θα σε δούμε, λοιπόν, και την επόμενη χρονιά και στο «Πρωινό» αλλά και στο «The Voice»;
«Πρώτα ο Θεός», δεν έχω βάλει ακόμα την υπογραφή μου κάπου, κανείς μας άλλωστε. Ξέρω όμως ότι η πρόθεση του σταθμού αλλά, κυρίως, η πρόθεση του Γιώργου και της Φαίης, γιατί αυτοί αποφασίζουν για τους συνεργάτες τους, είναι να είμαστε και την επόμενη χρονιά όλοι μαζί. Εγώ προσωπικά θα ήθελα να το ξαναζήσω, γιατί μου άρεσε όλο αυτό που έζησα. Όσον αφορά στο «The Voice», ο κ. Λάτσιος έχει ήδη πει ότι στο κανάλι ήταν όλοι ευχαριστημένοι και θέλει και την επόμενη σεζόν και πάλι την ίδια ομάδα.»
-Τα νούμερα, πάντως, σας δικαίωσαν...
«Καλώς ή κακώς, τα νούμερα σε κρίνουν και αυτά αποφασίζουν, σε μεγάλο βαθμό, αν θα συνεχίσεις ή όχι.»


Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !