ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ της ΑΘΗΝΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΥ στο TVNEA!

Λευτέρης Προβιάς
0
Όταν ακούει κανείς το όνομα Ξένια, το πρώτο πράγμα που του έρχεται στο μυαλό δεν είναι άλλο από την Αθηνά Οικονομάκου. Η ταλαντούχα ηθοποιός που έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις τόσο μέσα από τη "Ζωή της άλλης"  και τα "Κλεμμένα Όνειρα" ως Χρύσα όσο και μέσα από την θεατρική παράσταση "ΚΤΕΛ" ως Star Πελοπόννησος μιλά αποκλειστικά στο Tvnea σε μια συνέντευξη εφ'όλης της ύλης.


-Τα τελευταία χρόνια σε βλέπουμε καθημερινά μέσα από τις οθόνες μας, πρώτα στη “Ζωή της άλλης” και αμέσως μετά στα “Κλεμμένα Όνειρα”. Δεν φοβήθηκες ότι ίσως αυτή η καθημερινή τριβή επί 6 σχεδόν χρόνια ίσως σε “κάψει” ως τηλεοπτικό πρόσωπο;
-"Όχι δε φοβήθηκα καθόλου επειδή το πρώτο σήριαλ ήταν μια πολύ μεγάλη ευκαιρία. Πρώτος πρωταγωνιστικός ρόλος. Φυσικά και το αν θα καώ ήταν το τελευταία πράγμα που με απασχόλησε. Και στην επόμενη σειρά ήταν ένας εντελώς διαφορετικός ρόλος. Ήταν μια ευκαιρία για να μη με ταυτίσει ο κόσμος με τον προηγούμενο ρόλο, να δει μια άλλη εικόνα. Επίσης, στην εποχή που ζούμε, με την κρίση και επειδή εγώ δεν έχω από κάπου αλλού έσοδα, ζω από αυτό το επάγγελμα, φυσικά και  το να βρω οποιαδήποτε δουλειά, αξιοπρεπέστατη και προσεγμένη, με μεγάλη επιτυχία, όπως αποδείχτηκε, είχε προτεραιότητα από το να σκεφτώ αν θα καώ ή όχι. Η ποιότητα των καθημερινών σήριαλ πια, άλλωστε, είναι πολύ υψηλή σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, που σημαίνει ότι το καθημερινό δεν καίει ούτε φθείρει το πρόσωπο του ηθοποιού. Ίσα ίσα, μάλιστα, νομίζω ότι μου έχει κάνει πάρα πολύ καλό προσωπικά."

-Μετά το “Παρθεναγωγείο” δεν σε έχουμε δει ξανά σε εβδομαδιαία σειρά, αντιθέτως συμμετέχεις συνεχώς σε καθημερινές σειρές. Να υποθέσουμε ότι προτιμάς το καθημερινό από το εβδομαδιαίο σήριαλ; 
-"Έχω κάνει κάποια επεισόδια ως guest και μία σειρά που είχε κοπεί στον Alpha, οι "Ατρόμητοι". Δεν είχα κάποιες άλλες προτάσεις.  Δεν έχω προλάβει κιόλας γιατί ήρθαν απανωτά τα καθημερινά. Δεν έχει τύχει άλλωστε να μείνω κάποιο διάστημα άνεργη για να σου πω ότι είχα την επιλογή να πάω σε μία εβδομαδιαία σειρά, δουλεύω ασταμάτητα τα τελευταία χρόνια στην τηλεόραση στα καθημερινά."

-Συνδυάζοντας τα ατελείωτα γυρίσματα των καθημερινών σήριαλ με τις παραστάσεις στο θέατρο που κάνεις κάθε χρόνο πλέον το πρόγραμμά σου πρέπει να είναι εξουθενωτικό. Θα συνέχιζες μία ακόμα χρονιά με το ίδιο πρόγραμμα; 
-"Νομίζω πως όχι, πολύ δύσκολα. Έχω κουραστεί και για αυτό δεν θα δουλέψω αυτό το καλοκαίρι. Θέλω να πάρω λίγο χρόνο για τον εαυτό μου για να ξεκουραστώ, γιατί χρειάζεται κι αυτό. Η υγεία είναι πάνω απ'όλα πάντα και προσέχω πια, λίγο παραπάνω τον εαυτό μου."

-Να υποθέσω από τα λεγόμενά σου πως δεν θα συμμετέχεις στην επόμενη καθημερινή σειρά που ετοιμάζει ο Δημήτρης Αρβανίτης, τη "Δικαίωση";
-"Πρώτα από όλα δεν ξέρω ακόμα τι είναι στα σκαριά. Δεν ξέρω τι ετοιμάζει ο Δημήτρης Αρβανίτης, αν είναι εβδομαδιαίο ή καθημερινό ή τι είδους σειρά είναι. Δεν έχω κάποια γνώση πάνω στο θέμα αυτό. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια πρόταση οπότε θα σου πω πως δεν έχω ιδέα αν θα είμαι ή όχι. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες, δεν είναι μόνο ένα το κριτήριο για να πάρεις μία απόφαση."


-Σε γυρνάω λίγο πίσω, στη “Ζωή της άλλης”. Οι περισσότεροι από τους θαυμαστές απογοητεύθηκαν από το τέλος της σειράς. Σε ικανοποίησε εσένα το τέλος της Ξένιας; Ποιο θα ήθελες να είναι το τέλος της σειράς; 
-"Πολλοί απογοητεύτηκαν και πολλοί χάρηκαν. Είναι υποκειμενική η άποψη του καθενός. Κάποιοι μου είπαν ότι ήταν πολύ ωραίο και κάποιοι ότι δεν τους άρεσε. Εγώ εμπιστεύομαι πολύ τους σεναριογράφους της σειράς και το σκηνοθέτη που πήραν αυτή την απόφαση οπότε προφανώς θα ήταν το ιδανικό τέλος για εκείνους. Δε μπορώ να σου πω ότι είχα κάποια άλλη άποψη, θα μπορούσαν να γίνουν πάρα πολλά και υποθετικά θα μπορούσαμε να μιλάμε για ώρες για το θάνατο της Ξένιας, που σαν χαρακτήρας έχει κάνει τόσο μεγάλη εντύπωση. Ήταν πολύ ωραίος ρόλος και για τρία χρόνια ήμασταν πολύ δεμένες και πέρασα πολύ ωραίες στιγμές, ήταν πολύ μεγάλη εμπειρία για εμένα. Προσωπικά ήμουν ικανοποιημένη από το τέλος, όπως κι από όλη τη σειρά όπως και ο κόσμος, και για αυτό είχε τόσο μεγάλη επιτυχία."

-Είχες δηλώσει πως η sexy φωτογράφιση που είχες κάνει σου άνοιξε το δρόμο για το ρόλο σου στη “Ζωή της άλλης”. Αν γυρνούσες το χρόνο πίσω θα το ξαναέκανες; 
-"Βασικά μία διαφήμιση που είχα κάνει μου άνοιξε το δρόμο για τη σειρά αλλά μαζί με τη διαφήμιση έγινε και η φωτογράφιση. Από εκεί ξεκίνησαν όλα. Ένιωσα πολύ άβολα στη φωτογράφιση αλλά αν γυρνούσα το χρόνο πίσω θα έκανα προφανώς τα ίδια, δε μετανιώνω για κάτι. Θα είχα εκείνα τα μυαλά, θα είχα εκείνες τις αντιλήψεις και θα ήμουν σε εκείνη τη φάση οπότε θα το ξαναέκανα. Τώρα με το μυαλό που έχω δε βρίσκω λόγο να το ξαναέκανα στη φάση που είμαι. Αλλά όχι επειδή δε θεώρησα ωραίο το αποτέλεσμα. Ήταν μια αισθησιακή φωτογράφιση που εμένα μου άρεσε το αποτέλεσμα, απλά δε νομίζω ότι μου ταιριάζει τόσο πλέον. Αλλά δε μετανιώνω ποτέ και για τίποτα στη ζωή, όλα για κάποιο λόγο γίνονται. Παίρνουμε μαθήματα και προχωράμε."


-Ο χαρακτήρας που ενσαρκώνεις στα “Κλεμμένα Όνειρα”, η Χρύσα, έχει μια πολυτάραχη ζωή. Η ίδια της η ζωή κινδύνευσε πριν από λίγα επεισόδια. Αλλά και η ερωτικής της ζωή δεν είναι σε καλύτερη μοίρα. Μετά το χωρισμό από το Ρώσο έπεσε στην αγκαλιά του Ορέστη, του γιατρού της, που της κρύβει ότι είναι παντρεμένος. Τι άλλο να περιμένουμε από τη Χρύσα στα επόμενα επεισόδια; 
-"Θα δούμε μεγάλες ανατροπές, γιατί η Χρύσα έχει μεγαλώσει και ωριμάσει αυτή τη σεζόν και θα αντιδράσει
με έντονο τρόπο όταν μάθει πως ο καλός της της έχει πει ένα τόσο μεγάλο ψέμα. Θα αντιδράσει άσχημα και με το δίκιο της. Θα υπάρξει τσακωμός και απόσταση στο ζευγάρι. Το τι θα γίνει μετά δεν το ξέρω ακόμα ούτε εγώ..."


-Σε λίγους μήνες ολοκληρώνονται τα "Κλεμμένα Όνειρα". Έχεις πλάσει στο μυαλό σου το ιδανικό τέλος της σειράς;
-"Όχι γιατί εφόσον είναι η τελευταία σεζόν θα γίνουν, φαντάζομαι, τρομερές ανατροπές μέχρι το τέλος. Οπότε στα τελικά επεισόδια θα έχουν αλλάξει ούτως ή άλλως πάρα πολλά. Όταν θα πλησιάζουμε εκείνη την περίοδο θα έχω μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Είμαστε ακόμα μακριά από αυτό, δεν έχουν γραφτεί καν τα επεισόδια. Ούτε οι σεναριογράφοι δεν ξέρουν ακόμα, φαντάζομαι, τις οδηγίες του σκηνοθέτη για το πως θα καταλήξει η ιστορία. Ακόμα λοιπόν δε μπορώ να σου πω, έχουμε μήνες μπροστά μας."

-Πριν από 3 χρόνια έκανες μια guest εμφάνιση στο μουσικό show του Mega “Just The 2 Of Us” και είχες εισπράξει θετικές κριτικές. Το show αυτό ετοιμάζεται να ξεκινήσει σε μερικές εβδομάδες τον δεύτερο κύκλο του. Ανακοινώθηκαν τα ονόματα των συμμετεχόντων και το δικό σου δεν ήταν ανάμεσα σε αυτά. Δέχθηκες, ωστόσο, πρόταση να συμμετέχεις;
-"Ναι, βέβαια, δέχθηκα πρόταση από το κανάλι αλλά λόγω έλλειψης χρόνου είναι λίγο δύσκολο. Κι επειδή μετά το Πάσχα πάμε με το ΚΤΕΛ για κάποιες παραστάσεις στη Θεσσαλονίκη και θα λείπω κάποια διαστήματα δεν γινόταν. Επίσης, επειδή όπως σου είπα η κούρασή μου είναι μεγάλη δεν ήθελα να επιβαρύνω κι άλλο το πρόγραμμά μου, πόσο μάλλον για ένα show που είναι άσχετο με το επάγγελμά μου. Οπότε προτίμησα να ξεκουραστώ και μην πιεστώ παραπάνω, τόσο χρονικά όσο και ψυχολογικά, γιατί είμαι κι τελειομανής. Δεν είμαι από τους ανθρώπους που θα συμμετείχα σε ένα show, θα έκανα δύο πρόβες και θα πήγαινα έτσι στο live με άνεση. Θα ήθελα να ασχοληθώ πάρα πολύ με αυτό που κάνω, για να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και να είμαι όσο καλύτερη γίνεται, πράγμα που σημαίνει ότι απαιτούνται προσπάθεια, κόπος και χρόνος που σε αυτή την περίοδο δεν τα έχω."

-Για ακόμη μία χρονιά συνεργάζεσαι θεατρικά με τον Νίκο Μουτσινά, στη θεατρική παράσταση “ΚΤΕΛ”. Πες μας δυο λόγια για αυτή την παράσταση... 
-"Είναι μια μαύρη κωμωδία με πολύ γέλιο, με χαρακτήρες αναγνωρίσιμους από την καθημερινότητά μας, μια πολύ ωραία ιστορία. Ο κόσμος, δόξα τω Θεώ, έρχεται, και πολύ μάλιστα, γελάει, περνάει πάρα πολύ όμορφα και περνάμε και εμείς όμορφα μαζί του. Είμαστε χαρούμενοι, έχουμε δέσει πολύ. Είμαστε μια ομάδα που δουλεύουμε μαζί αρκετά χρόνια, πέρα από τη Βασιλική Ανδρίτσου που ήρθε φέτος η οποία είναι μια προσωπικότητα και μια ηθοποιός που προσαρμόζεται απευθείας, πόσο μάλλον με αυτή την ομάδα που της ταίριαξε κιόλας. Περνάμε υπέροχα κάθε βράδυ. Μια πολύ ωραία παρέα, με όμορφη ατμόσφαιρα, στο θέατρο Κιβωτός και συνεχίζουμε παραστάσεις κανονικά μέχρι την Κυριακή των Βαΐων και μετά το Πάσχα θα ανεβούμε για κάποιες παραστάσεις μόνο τα Σαββατοκύριακα, λόγω της καθημερινής εκπομπής του Νίκου, στο θέατρο Ράδιο Σίτυ."

-Η παράσταση θα συνεχιστεί και δεύτερη χρονιά, δεδομένης της μεγάλης επιτυχίας της ή μήπως ο Νίκος Μουτσινάς και η Τζένη Διαγούπη ετοιμάζουν κάτι νέο;
-"Απ'όσο ξέρω δεν θα πάει δεύτερη σεζόν, μέχρι τις παραστάσεις στη Θεσσαλονίκη. Δεν έχω κάποια ενημέρωση για αργότερα. Το αν ετοιμάζουν κάτι καινούριο η Τζένη και ο Νίκος δεν το ξέρω αλλά είναι και δική τους απόφαση αν και πότε θα το ανακοινώσουν εφόσον συμβαίνει."

-Θεωρείς ότι έχεις γίνει η θεατρική μούσα του Νίκου, δεδομένου ότι στις τελευταίες παραστάσεις του είσαι πάντα παρούσα; 
-"Νομίζω ότι είμαι πολύ καλή φίλη με το Νίκο, έχουμε δέσει πολύ σαν ομάδα. Και επειδή και στο επαγγελματικό επίπεδο, πέρα από το φιλικό, ταιριάζουμε πολύ, μοιάζουμε, έχουμε πολλά κοινά στοιχεία όπως η τελειομανία, η γρήγορη αντίληψη των πραγμάτων κλπ, για αυτό συνεργαζόμαστε τόσα χρόνια. Είμαστε και οι δύο πολύ ευχαριστημένοι από αυτή τη συνεργασία. Δεν νομίζω πως είμαι μούσα του Νίκου (γέλια), δεν τη χρειάζεται, είναι ένα μεγάλο ταλέντο και δε χρειάζεται να έχει κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό του. Φέτος, βέβαια, γνωρίζοντας ότι εγώ θα είμαι στο "ΚΤΕΛ" έγραψε το ρόλο πάνω μου αλλά δεν έγινε το ίδιο και στα "Βαφτίσια", ούτε είχε φανταστεί ότι θα είμαι εγώ στη συγκεκριμένη παράσταση."

-Πως είναι ο Νίκος ως συνεργάτης; Είναι εύκολος άνθρωπος, αυστηρός; 
-"Είναι αυστηρός όσο είναι θεμιτό και αναγκαίο γιατί δεν γίνεται να είσαι επικεφαλής μιας ομάδας και να μην είσαι αυστηρός, αλλιώς όλα θα γίνουν ανεξέλεγκτα. Πρέπει να υπάρχει ένα όριο που μπαίνει από τον ηγέτη. Ο Νίκος είναι πολύ έξυπνος και ξέρει πως να χειριστεί με ωραίο τρόπο τους ανθρώπους που συνεργάζεται κι όλα κυλούν πολύ ήρεμα κατά τη διάρκεια της συνεργασίας."

-Να περιμένουμε κάτι καινούριο από εσένα θεατρικά ή τηλεοπτικά; 
-"Είμαι σε συζητήσεις, ναι, αλλά είναι πολύ νωρίς για να ανακοινώσουμε τι θα γίνει αλλά νομίζω ότι του χρόνου θα είναι μια καλή σεζόν. Έτσι εύχομαι τουλάχιστον και τέτοια διαίσθηση έχω. Το πιο πιθανό είναι να είμαι στο θέατρο, για τηλεόραση δεν υπάρχει ακόμα κάποια πρόταση, φαντάζομαι ούτε και τα κανάλια δεν ξέρουν ακόμα τι θα γίνει μέχρι του χρόνου. Αν όλα πάνε καλά με τις συζητήσεις στο θέατρο θα με βλέπετε σε κάτι τελείως διαφορετικό."

-Ο κινηματογράφος υπάρχει στα σχέδιά σου;
-"Στα δικά μου σχέδια υπάρχουν πολλά, το θέμα είναι αν υπάρχει και στα σχέδια αυτών που κάνουν κινηματογράφο. (γέλια) Φυσικά και θα ήθελα αλλά προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια πρόταση. Μακάρι, όμως, να προκύψει στο μέλλον. 

-Τι προτιμά η Αθηνά να παίζει; Κωμωδία ή δράμα; 
-"Το καθένα έχει τη χάρη του. Γενικά, μέχρι πρότινος, πίστευα ότι μου ταιριάζει το δράμα αλλά στο θέατρο που είναι πιο άμεσο, που βλέπεις τις αντιδράσεις των θεατών και καταλαβαίνεις αν αρέσεις έχει αποδειχθεί ότι στην κωμωδία έχω πάρει περισσότερα χειροκροτήματα και μπράβο. Δεν έχω κάνει και πολύ δράμα στο θέατρο, εξαρχής ξεκίνησα με κωμωδία, που είναι και πιο δύσκολο, και έτσι συνέχισα, παρόλο που στην τηλεόραση κάνω το αντίθετο. Γενικά στο θέατρο μου προτείνουν μόνο κωμικούς ρόλους και βλέπω ότι πάει καλά, παρόλο που δεν είμαι φύσιν κωμική ηθοποιός. Μου αρέσουν και τα δύο πάρα πολύ, έχουν ενδιαφέρον. Ίσως μου αρέσει λίγο παραπάνω η κωμωδία, μπορώ να σου πω, υπό την έννοια ότι βλέπω τον κόσμο να περνάει καλά, να γελάει, να ξεχνιέται... Όλο αυτό σου δίνει τρομερή δύναμη και ικανοποίηση για να συνεχίσεις."

-Ποια είναι η πιο περίεργη αντίδραση κάποιου θαυμαστή ή ίσως κάποιου θεατή που να μισούσε τον χαρακτήρα σου, π.χ. Ξένια; 

-"Γενικότερα επί εποχή Ξένιας μου έλεγαν όλοι "άμα σε δει η μαμά, η γιαγιά μου...θα σε χτυπήσει, θα σε βρίσει, παλιοκόριτσο, παλιοθήλυκο"... Αυτές ήταν οι συνηθισμένες αντιδράσεις. Αλλά όταν γνωρίζεις τον άλλο από κοντά και βλέποντάς σε χωρίς την περούκα, που έχω μεγάλη διαφορά φυσιογνωμικά από το ρόλο ήταν πιο ήπιες οι αντιδράσεις. Κανένας δεν ήταν τρομερά επιθετικός, μου έλεγαν χαριτωμένα "Γιατί έβαλαν κοριτσάκι μου εσένα να παίξεις αυτό ρόλο; Και είσαι πολύ διαφορετική τελικά. Και τι συμπαθητική και γλυκιά που είσαι...Πως το κάνεις αυτό;" Ήταν πολύ γλυκοί όλοι απέναντί μου, δεν έχω λάβει κάποιες αρνητικές αντιδράσεις. Αλλά υποθετικά πράγματα για το τι θα μου έκαναν όταν παιζόταν η σειρά ακούω μονίμως, ακόμα και τώρα που έχουν περάσει 3 χρόνια όλοι αναφέρονται σε αυτό το ρόλο που σημαίνει ότι ήταν επιτυχία. Και είναι πολύ καλό αυτό, ειδικά αν μπορείς να μην ταυτιστείς και να προχωρήσεις. Κι εμένα, δόξα τω Θεώ, μου δόθηκε η ευκαιρία και στην τηλεόραση και στο θέατρο να κάνω κάτι τελείως διαφορετικό από αυτό, ήμουν πολύ τυχερή που δε μου ζητούσαν να κάνω ρόλους της αδίστακτης και της μοχθηρής. Υπάρχουν και πολλά κοριτσάκια που έρχονται στο θέατρο και ταυτίζονται με τους ρόλους και ξέρουν τα πάντα που έχεις κάνει, από συνεντεύξεις μέχρι φωτογραφίσεις και σου φέρνουν και δώρα... Αυτά είναι πολύ ωραία. Και φυσικά στα θετικά είναι και τα συγχαρητήρια όσων βλέπουν την παράσταση, γιατί από εκεί αντλούμε δύναμη για να συνεχίσουμε."

-Πως νιώθεις όταν βλέπεις την προσωπική σου ζωή κρεμασμένη στα εξώφυλλα των περιοδικών;
-"Πλέον δε δίνω και πολλή σημασία, μαθαίνω ελάχιστα από αυτά που γράφονται και λέγονται γιατί δεν παρακολουθώ τις εξελίξεις στο χώρο της showbiz. Δεν είμαι από τους ανθρώπους που θα πάρουν το περιοδικό και θα ψάξω να δω τι λένε για εμένα. Συνήθως τα μαθαίνω μέσα από τους δικούς μου ανθρώπους, φίλους και οικογένεια. Πολλά από αυτά είναι αλήθειες, πολλά είναι ψέματα αλλά αν κάτσεις να ασχοληθείς με αυτό σου τρώει πάρα πολύ χρόνο και για εμένα ο χρόνος είναι πολύτιμος."

-Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σου και ποια η μεγαλύτερη αξία της ζωής σου; 
-Ο μεγαλύτερός μου φόβος είναι η μοναξιά και η μεγαλύτερη αξία η υγεία. Όσο είμαστε καλά και υγιείς το ξεχνάμε και προβληματιζόμαστε με πράγματα ανούσια. Όταν κάτσεις και σκεφτείς ποια είναι τα σοβαρά προβλήματα καταλαβαίνεις πως η υγεία είναι αυτό που μετράει. Γιατί όταν υπάρχει υγεία όλα τα άλλα γίνονται, διορθώνονται, τα παλεύεις, τα καταφέρνεις. Αυτό εύχομαι για τον εαυτό μου και τους δικούς μου ανθρώπους."

-Έμαθες να κάνεις αυτό που λέει το τατουάζ σου τώρα που ξεπέρασες το πρόβλημα υγείας που είχες; Έμαθες "να αγαπάς και να φροντίζεις τον εαυτό σου";
-"Προσπαθώ ακόμα, δε μπορώ να πω ότι το κάνω σε μεγάλο βαθμό μιας και είμαι πλασμένη να προσπαθώ και να φροντίζω περισσότερο τους άλλους αλλά πλέον με μέτρο. Αν δεν είμαι εγώ καλά, δε μπορώ να φροντίζω τους άλλους ακόμα κι αν το θέλω πολύ."

Ευχαριστώ πολύ την Αθηνά Οικονομάκου για αυτή τη συνέντευξη.

Λευτέρης Προβιάς

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !