Ποιος λέει ψέματα τελικά:Ο Λαζόπουλος ή η Γερασιμίδου?

Χρηστος Γ
0
Τι ήταν αυτή η ιστορία με την Ελένη Γερασιμίδου; Τσακωθήκατε  πραγματικά; Τι έγινε;
Δεν υπήρξε καμία ιστορία. Ποτέ. Η Ελένη παίζει στο "Δια ταύτα". Πριν από πέντε μέρες είχαμε γύρισμα. Ποτέ δεν υπήρχαν θέματα. Δεν διαψεύδω ό, τι μου προσάπτουν, αλλά δεν σημαίνει ότι τα αποδέχομαι. Με τους ανθρώπους που έχω δουλέψει στους "Μήτσους" έχω συναίσθημα ζωής. Δεν ασχολούμαι με αυτά...Γράφανε το καλοκαίρι ότι αγόρασα μαγαζιά στην Πάρο. Και μου λέγανε "συγχαρητήρια" από τον πιλότο μέχρι τους φίλους Παριανούς... Κάτι βλακείες! Είχε διαδοθεί ότι το καλοκαίρι θα γίνω εστιάτορας-δεν είχα κάτι άλλο να κάνω-θα σερβίρω κάθε καλοκαίρι. Ας το κάνουν. Ας λένε. Όταν εγώ έχω δεχτεί τόση αγάπη, τόση χαρά, είμαι ευγνώμων στους ανθρώπους, δεν με νοιάζουν όλα αυτά. Εγώ από μικρός έχω μάθει ότι μαζί με τον κιμά ο χασάπης θα μου βάλει και το κόκαλο. Δεν πειράζει.

Kαι οι δηλώσεις της κ.Γερασιμίδου τι ήταν, οφθαλμαπάτη??

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !