Κορυφαία τραγουδίστρια ξαφνιάζει: "Μου αρέσουν τα κορίτσια, μου αρέσει το μου...!"

Καρακασίδης Γιάννης
2
Δεν έχουμε συνηθίσει σε τόσο... ξεκάθαρες και σταράτες δηλώσεις, γι' αυτό και κάθε φορά που μας συμβαίνει μας ξαφνιάζουν θετικά! Δεν είναι, άλλωστε, και εύκολη υπόθεση να βγεις και να παραδεχθείς ότι σου αρέσουν άτομα του ίδιου φύλου, ακόμη και το 2013.

Πολλά λέγονται για τις σεξουαλικές προτιμήσεις της, όμως η ίδια δε διστάζει να μιλήσει χωρίς αναστολές! Μία τέτοια αποκάλυψη έκανε η παγκοσμίου φήμης και εμβέλειας τραγουδίστρια, Lady Gaga, όταν βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή του Andy Cohen στον τηλεοπτικό σταθμό NBCU. 


"Μου αρέσουν τα κορίτσια. Ο κόσμος πιστεύει ότι το λέω για να σοκάρω, αλλά μου αρέσει το μου...! Απλώς, εξαρτάται από ποιανής είναι!" δήλωσε απροκάλυπτα η διάσημη super star, αφήνοντας άφωνο τον παρουσιαστή και το κοινό με την αφοπλιστική της ειλικρίνεια.

Δημοσίευση σχολίου

2Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ!!!ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΕΠΑΝΕΛΗΜΕΝΕΣ ΦΟΡΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !