Σταύρος Θεοδωράκης: Το τέλος των «Πρωταγωνιστών» και η νέα του εκπομπή

0

O Σταύρος Θεοδωράκης μίλησε για το μέλλον των Πρωταγωνιστών και αποκάλυψε στην εκπομπή «Κορίτσια για Σπίτι» τον ιδιαίτερο τίτλο που θα έχει η νέα εκπομπή που ετοιμάζει.
"Οι ανακοινώσιμες εξαρτήσεις που έχω εγώ, έχουν σχέση με τη δουλειά μου. Είμαι της άποψης ότι μερικά πράγματα χρειάζονται μια απόλυτη αφοσίωση. Η δημοσιογραφία είναι ένα από αυτά" είπε χαρακτηριστικά και αποκάλυψε αν θα συνεχιστεί η εκπομπή «Πρωταγωνιστές». «"Όλα τα πράγματα κάνουν ένα κύκλο. Δεν θεωρώ ότι είναι κάτι που πρέπει να μείνει πάντα. Ή θα βρούμε μια καινούρια ιδέα, η οποία πιθανό να είναι και πιο ωραία ιδέα και να πάμε σε κάποια άλλα πράγματα... Δεν μ' αρέσει να είμαι προσκολλημένος στο παρελθόν και δεν μ' αρέσει να επαναλαμβάνω τον εαυτό μου. Δεν έχουμε συζητήσει τι θα κάνουμε το χρόνου. Η νέα εκπομπή που ετοιμάζω θα έχει τίτλο «Μας Ψεκάζουνε»» δήλωσε ο δημοσιογράφος!

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !