ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ! - Μαρία Αντουλινάκη: "Σήμερα δουλεύουμε και μπορεί να μην πληρωθούμε ποτέ!"

Καρακασίδης Γιάννης
1
Δεύτερη εβδομάδα για το "Talk"! Μετά την άκρως επιτυχημένη συνέντευξη της Άννας Χατζησοφιά που χτύπησε... κόκκινο σε προβολές, αυτή την εβδομάδα, φιλοξενούμε μια αγαπημένη μας ηθοποιό. Αν και παλαιότερα έχει διανύσει αρκετά χιλιόμετρα τηλεοπτικού «αέρα», εμείς την ξεχωρίσαμε τηλεοπτικά από την συμμετοχή της στις παραμυθένιες «Γοργόνες» του Mega το 2007 και στη συνέχεια στο ρόλο της απίστευτης Ποτούλας στο αδικοχαμένο «Ποιος μας πιάνει!» του ίδιου σταθμού το 2009. Ηθοποιός με ήθος, ηθοποιός γκάμας, γυναίκα χαμηλών τόνων, ξεχωρίζει με την αμεσότητα και την καίρια υποκριτική της δεινότητα. Η αγαπημένη μας Μαρία Αντουλινάκη μιλά αποκλειστικά στο «TV Nea », σχολιάζοντας την αβεβαιότητα αλλά και την στενότητα – οικονομική και μη – στον χώρο της υποκριτικής, καθώς και τους νέους ανθρώπους που επιθυμούν να ασχοληθούν με αυτόν.

- Κυρία Αντουλινάκη, η τελευταία σας ολοκληρωμένη τηλεοπτική εμφάνιση ήταν στην κωμική σειρά μυστηρίου του Mega, "Ποιος μας πιάνει!", στην οποία το σενάριο υπέγραψε ένας πολύ νεαρός σεναριογράφος, ο Γιάννης Διακάκης. Νιώθετε μεγαλύτερη ασφάλεια όταν γνωρίζετε πως, ανάμεσα στους συντελεστές μια δουλειάς (τηλεοπτικής ή θεατρικής) συμπεριλαμβάνονται πολύ δοκιμασμένα και επιτυχημένα ονόματα ή αισθάνεστε ανοιχτή στο καινούριο, δίνοντας ευκαιρίες σε όλους;

Δεν ήταν αυτή η τελευταία... συμμετείχα και στις "7 θανάσιμες πεθερές" και σε 3 επεισόδια της "Πολυκατοικίας". Παρ’ όλα αυτά, δεν είναι το όνομα του σεναριογράφου που δημιουργεί ανασφάλειες… Και οι «Γοργόνες» όπως και το «Ποιος μας πιάνει» ήταν η πρώτη δουλειά αυτών των σεναριογράφων. Αντιθέτως, το ίδιο το κείμενο είναι αυτό που σου δημιουργεί την ασφάλεια όταν το διαβάσεις και όχι το όνομα του σεναριογράφου. Καμιά φορά είναι και καλύτερο γιατί έχει κάτι καινούριο να πει…


- Η τηλεόραση, και γενικότερα ο χώρος του θεάματος, σε καμία περίπτωση δεν είναι ο ίδιος, όπως ήταν, για παράδειγμα, πριν από 10-15 χρόνια. Πώς νιώθει ένας ηθοποιός στην Ελλάδα του 2012, μέσα σε αυτό το βαρύ κλίμα ανασφάλειας;

Η αβεβαιότητα ήταν κάτι που πάντα υπήρχε στον χώρο μας και στην δουλειά μας. Σήμερα είσαι κάπου… αύριο δεν είσαι. Είτε γιατί η παράσταση δεν πήγε καλά και κατέβηκε, είτε γιατί το σήριαλ κόπηκε, επειδή έτσι αποφάσισε το κανάλι. Δεδομένου αυτού λοιπόν, αυτό που νιώθω ότι έχει αλλάξει σήμερα είναι το ότι δουλεύουμε και μπορεί να μην πληρωθούμε ποτέ! Είτε γιατί χρεοκόπησε η εταιρεία παραγωγής, είτε γιατί κάποιοι, στο όνομα της οικονομικής κρίσης, αποφασίζουν να μην σε πληρώσουν για την δουλειά που τους παρείχες. Και φυσικά το ότι δεν υπάρχει πια τηλεόραση. Κάποτε γίνονταν 40 σήριαλ την σεζόν και σήμερα ούτε καν 5. Η διαφορά αυτή είναι πολύ  μεγάλη και δεδομένου ότι έχουν πέσει και οι αμοιβές στο θέατρο, αυτό σίγουρα σε κάνει να νιώθεις ακόμα πιο ανασφαλής.

- Μερικοί υποστηρίζουν πως ο καλλιτέχνης δεν πρέπει να ανήκει πουθενά, οφείλει να είναι ελεύθερος. Αρκετοί ήταν όμως οι συνάδελφοί σας που φέτος πολιτεύτηκαν. Πώς σχολιάζετε εσείς την κίνηση αυτή; Πιστεύετε πως έχουν οι ηθοποιοί την ικανότητα να ανταπεξέλθουν στην πολιτική;

Καταρχήν, θεωρώ ότι, και αυτοί που πολιτεύθηκαν ελεύθεροι είναι. Δεν έγκειται εκεί η ελευθερία του καλλιτέχνη. Σαφώς και πιστεύω ότι το να είσαι ηθοποιός δεν είναι απαγορευτικό στο να ανταπεξέλθεις στην πολιτική. Προσωπικά πάντως δεν θα το έκανα, αλλά δεν κρίνω αρνητικά αυτούς που το επιλέγουν. Θεωρώ ότι ο κάθε πολίτης μιας χώρας έχει το αναφαίρετο δικαίωμα να το πράξει, εφόσον ο ίδιος κρίνει ότι μπορεί να προσφέρει στη χώρα του. Γιατί όχι λοιπόν;


- Το επάγγελμα του ηθοποιού είναι, σύμφωνα με στατιστικές, το επάγγελμα με το μεγαλύτερο ποσοστό ανεργίας στη χώρα. Δεδομένης της γενικότερης κατάστασης που βιώνει η Ελλάδα, θα ενθαρρύνατε έναν νέο άνθρωπο (ίσως έναν πολύ στενό σας πρόσωπο) να ασχοληθεί επαγγελματικά με την υποκριτική;

Αυτό είναι κάτι που κανείς δεν μπορεί να πάρει την ευθύνη να επηρεάσει θετικά ή αρνητικά κάποιον που θέλει να το κάνει. Είναι απόφαση του καθενός, και κανείς δεν ξέρει τι μέλει γενέσθαι στη ζωή μας. Έχει να κάνει με το πόσο το θέλει, κι επειδή θεωρώ ότι κανένας άνθρωπος δεν πρέπει να δημιουργεί απωθημένα στη ζωή του, γιατί αυτά έρχονται κάποια στιγμή και σε καταπιέζουν, θα έλεγα λοιπόν σε όποιον θέλει να ακολουθήσει αυτό το επάγγελμα, να ακούσει το ένστικτό του και τα θέλω του. Εγώ το μόνο που θα μπορούσα να κάνω είναι να του πω ποιές είναι οι δυσκολίες αυτού του επαγγέλματος, και αν αυτός κρίνει ότι τις αντέχει, η απόφαση είναι δική του. Άλλωστε υπάρχει και ο παράγοντας τύχη (που πιστεύω ότι υπάρχει στο χώρο αυτό), αλλά και οι συγκυρίες. Έτσι, κάποιος μπορεί να κάνει καριέρα χωρίς μεγάλη δυσκολία, ενώ κάποιος άλλος με πάρα πολλές.


- Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σας βήματα; Απ' όσο γνωρίζω, ετοιμάζεστε για θεατρική πρεμιέρα και μάλιστα με δυνατό cast ηθοποιών.

Βρίσκομαι στις τελικές πρόβες για την παράσταση «Γυναίκα από σύμπτωση-Ελισάβετ» του Ντάριο Φο, που θα ανέβει στις 6 Οκτωβρίου στο θέατρο «Αγγέλων Βήμα», σε σκηνοθεσία Γιώργου Καραμίχου. Τον βασικό ρόλο θα ερμηνεύσει η μοναδική Μάρω Κοντού και συμμετέχουν ακόμη στον θίασο ο Δημήτρης Λιόλιος, ο Βασίλης Ξενικάκης, ο Δημήτρης Καμπόλης, και ο Γιώργος Παράσχος.

Ευχαριστώ θερμά την κυρία Μαρία Αντουλινάκη για την αποκλειστική συνέντευξη που μου παραχώρησε... Καλή επιτυχία στην παράστασή σας!

Συνέντευξη
Καρακασίδης Ιωάννης - Φοιτητής Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ, ΑΠΘ

Δημοσίευση σχολίου

1Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. polu kala ta leei, to oti omws palia ginotan 40 seires den shmainei oti oles htan kales? oute 5 apo autes den htan na ta leme kai auta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !